måndag 19 juli 2010

Nu närmar det sig med stormsteg!

I början av juni när vi satt där och väntade på bussen så kändes det så avlägset, men nu är det inte många dagarna kvar!
Nu är det lite varmare än det var i början av juni så jag ser fram emot lite havsutflykter denna gång. Stranden är i varmaste laget vid den här tiden, men havet är perfekt!
Perfekt och svalkande är det också med en riktig poolmelon fram på eftermiddagen!
Många har undrat vad det kostar att simma med delfiner och det har jag allt skrivit, men jag tar det igen! Vi brukar boka en kombinationsresa till delfinshowen och Aqualand. Det ligger på ca 3-400 kronor, då ingår lunchen. Vill du sen simma med delfinerna så kostar det 100 euro, ca 230 lira. Väl använda pengar enligt mitt tycke...det är en underbar upplevelse!!!

5 kommentarer:

Siita sa...

Ja stormsteg går det mot sem slut oxå. Fy vart tar tiden vägen. Kramar

syren sa...

Vilka härliga bilder! Skönt med semester min börjar idag. kram

diana sa...

Simma med delfiner låter toppen :)

Anonym sa...

åh vad härligt. jag är inte ett dugg avundsjuk som får jobba istället. ha det så kul
kram

egoinasmamma.nu sa...

Jag tycker faktisk det är billigt för att få simma bland delfiner. Jag hade gladligen betalat det.