måndag 12 maj 2014

Se så himla fint det har blivit!!

 
 Tyvärr disponerar Dogan även strandområdet nedanför fd. Tropic Bistro nu,
vilket innebär att Tropics strand har blivit mindre.
Det finns ändå rätt så gott om platser och sen har ju Mustafa Kaya kompenserat detta, fantastiskt bra,  
 med en härligt fin pool och ett härligt fint poolområde!
 Poolen är testad och helt klart godkänd!
Hängmattan vågade jag mig inte på, men det var det andra som gjorde.
 Poolbaren är fin, riktigt fin och det är soffor och stolar för de som inte vill ligga och pressa.
 Jag tippar på att många kommer att föredra poolen denna sommar för här är det riktigt, riktigt fint!
Ovanför stora poolen, avgränsad med ett staket ligger poolen för de minsta gästerna, barnpoolen. 
 Här ser ni också fler små oaser med bord och stolar.
Behöver jag säga att jag redan längtar tillbaka...?

6 kommentarer:

znogge sa...

Nej, det behöver du inte! Så härligt det ser ut :-)

Kram

Helen sa...

Men så gott det ser ut! Måste skramla ihop pengar och ta mej ner nångång. Så härligt! Kram

Anonym sa...

Det har ju blivit ett helt nytt Tropic. Nenne

Hjördis S sa...

Ska bli spännande att se i verkligheten. Kommer dit 25:e augusti! Längtar!!!

Gilla sa...

Det var verkligen fint på Tropic nu. Det vi saknade förut var just en pool och det finns det ju nu. En fin pool också. Kul att se badnymfen i poolen. Vi får kanske se efter till nästa vår, vilket vi bestämmer oss för. Både Dogan och Tropic ligger ju fint till.

Kul att du tyckte om mina bilder från Kos.

När det gäller texten hos mig har jag ju valt en speciell och jag förstod av nån, att hen inte kunde läsa den, för den ser rörig ut. Då måste det ju vara en med bara mobil. Tack och lov för en dator. Hen tillochmed bad mej byta textsorten.

Ni skulle nog inte ångra er, om ni väljer att resa till Kos nån gång. Det är verkligen fint där. En massa lämningar mitt inne i stan och även utanför. Fina matställen finns det i överflöd. Vi reser dit i september igen och då blir det hotel Astron igen. Där har vi bott förr och känner folket där.

Kram/Gilla.

syren sa...

Så härligt det ser ut. Fina bilder! kram