söndag 18 maj 2014

Coiffear FASHION med TATTOO

Hos fina duktiga Cem på Fashion i Side får jag allt jag behöver för att känna mig fin!
 Nu i början av maj så fixade jag håret hos Cem och även mina händer och fötter. Hos Cem får du ett fast pris, utan otrevliga överraskningar.
Hos Cem på FASHION finns nu också "Carlos Tattoo & Pearcing" med duktiga Levent Belik. Kolla bildspelet här ovan, så får du se när jag fick min underbara ros, designad och förevigad av Levent. En jätteduktig kille som jag varmt kan rekommendera!
 
Har du ännu inte besökt Cem och FASHION, så gör det! Cem ger alla som hälsar från mig 10%! 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.Är det dyrt att tatuera sig där? Ca-pris på den storleken du gjorde sist(rosen)? Är det i närheten av Tropic?
H/Sari

Fenixmonas sa...

Ja, det är mycket nära Tropic, bara gatan upp, Fashion ligger mitt emot Derya och snett nedanför Surf bar uppe i backen! Räkna med att priset ligger under hälften av priset i Sverige. Om du går dit så hälsa från mig så får du 10% rabatt Sari!

Anonym sa...

Tack så mycket för svar.
Trevlig sommar/Sari

Fenixmonas sa...

Det samma önskar jag dig Sari!