fredag 3 maj 2013

Varför är det så svårt i år????

 Under flera år har jag haft min enkät "RÖSTA" i sidkolumnen och bett att ni ska fylla i hur många som kommer på SIDEFESTEN. Så också i år, men det är inte många som har fyllt i och jag har i skrivandets stund inte en aning om hur många vi kan bli på årets fest.
 Ni klickar bara i antal och sen klickar ni på "Rösta" så går det in! Det är inte svårt, men jätteviktigt i år att jag får en uppfattning om hur många vi blir. I år ska alla vänner få var sin lott och det blir dragning och utlottning på en massa fina vinster!
Det lottas ut kläder, klocka, bikini/baddräkt, en fin middag, klippning, rakning, manikyr & pedikyr och mycket annat!
Så kom igen nu alla vänner, klicka in er så jag får veta! Era biljetter köper ni som vanligt på Tropic Bistro där ni som så önskar samtidigt bokar bord.


4 kommentarer:

Kristina sa...

Vad menar du Mona. Anmäler de sig inte. Det ordnar sig! Du är så duktig med detta. Om det blir lotter över så får vi ta ett par extra.Det är ju de olika firmorna, affärena som bidrar ed lotterna. Det ska du inte oroa dig för vännen. Gulliga du.

Fenixmonas sa...

Jodå, på FB har jättemånga anmält sig! Fast varje FB-anmälan är EN person och oftast kommer ju flera i ett sällskap, så jag är mest rädd att inte ha tillräckligt med lotter Kristina!

Anonym sa...

Hos mej verkar det inte att fungera med att rösta, och något rösta finns inte heller att klicka på. Men vi kommer 6 personer. Kram Nenne

Glamorwomen sa...

Ja! Är ju nere som du vet.. men vi reser ju hem dagen efter så vi kommer nog inte hinna förbi..festen i år! Tyvärr! MEN hoppas vi hinner träffas ändå! KRAM