söndag 5 maj 2013

Airshoppat idag, ett måste före semestern...eller?

Beställt och klart och snart är min beställning packad och på väg tillsammans med oss till Side!

Vi har varit inne och beställt lite inför resan, men jag tycker inte att taxfree är vad det varit. Det är dyrt! 
Tobak och cigaretter har jag i alla fall beställt, det är prisvärt ännu. Visste ni förresten att det numera är förbjudet att röka vattenpipa inne på restaurangerna i Side...på utsidan går det fortfarande bra.

Det mest prisvärda är Mac Cartons whiskey, som är en väldigt god blended whiskey...till ett bra pris. Tidigare såldes den i 2-liters lådor, precis som vin och det gör den fortfarande...men nu är det 3 liter i stället för två liter...Priset är billigt, endast 299 kronor!
Hemresans beställning består mestadels av en massa godis, som också brukar vara prisvärt på flyget...men inte allt, så ha lite koll på prisläget här hemma innan du beställer!!






2 kommentarer:

Glamorwomen sa...

Kommer inte köpa så mycket på planet!Natalie och Lotta gör det!därimot. godis och dricka osv. Men jag köper det jag behöver hemma innan.kram

Gilla sa...

Hur är det med mängden man får köpa med sig? När vi åkte till Puerto på Tenerife, köpte vi verkligen inte mycket, för det är ju inte EU där heller. Frågade inte heller nånstans.

Kram/Gilla