tisdag 21 maj 2013

Åtta dagar sen är det dax...

Ska bli så jättekul att få ressällskap av ett barnbarn denna gång.

Kul att få gå runt och visa upp allt fint i Side.

Kanske jag lyckas att få upp henne på en kamel för en ridtur. Mitt barnbarn Marina är inte något litet barn, nej hon är vuxen nu och reser med sin pojkvän Daniel.

Fast sightseeing blir det och fotosafari förståss...

och SIDEFESTEN 1 juni, inte att förglömma! Vi köper biljetter direkt den 29 maj. Köp dina biljetter också direkt när du kommer ner, då kan du också passa på att boka bord om du så önskar! Väl mött!


4 kommentarer:

kristina sa...

Vad trevligt och rart att du tar med ditt barnbarn, ja du nu är det bara en vecka kvar. Jag åker ju den 28 maj kl 22.30 ut till Arlanda. Planet lyfter 00.30 den 29 maj. Skönt att flyga på natten. Ha en bra dag Mona, här kom värsta regnskuren nyss men det ser att det ljusnar mellan molnen.kram

Anonym sa...

Vad trevligt att få träffa ett av dina barnbarn, det ser jag fram emot. Vårt plan går 17,55 28/5 så vi är väl på Tropic fram på nattkröken. Skall bli skönt att lämna detta gråväder för en vecka i solen. Kram Nenne

Fenixmonas sa...

Vi flyger tidigt på morgonen så här får vi i stället kliva upp mitt i natten ca 1.30, för morgonritualerna måste följas oavsett när morgonen startar...hehehe...

Jenfan75 sa...

Hoppas ni får en skön och trevlig semester.. Vi ahr påbörjat våran nedräkning nu till Juli nästa år ja slutet på juli då drar vi till Turkiet och Aqua Fantasy. Vi försöker få ihop till två veckor men om vi får ihop till en så är vi nöjda med det..