fredag 1 februari 2013

Sideresan i hamn...delvis i alla fall

 Vi åker ner som planerat 29 maj, men sen blev ingenting så som det var tänkt...Det blev en veckas ledighet för mig, så jag fick boka om idag. En vecka känns lite grann som mycket konstgjord andning, men jag får väl i stället försöka att ta ledigt alla klämdagar som kommer under våren. 
Förstod nog inte riktigt hur min chef tänkte för skillnaden i ledighet blir för min del...3 dagar, fast jag får ju inte vara i Side utan får vara här hemma i Sverige 6-9 juni...Himla synd att resebolagen tog bort 10-dagars resorna som fanns förr, då hade det blivit perfekt för oss!
Sidefesten blir i alla fall precis som planerat! Så klicka in i enkäten så vi får se hur många vi kan tänkas bli i år!! Alla gäster skall också få var sin lott så jag måste veta hur många lottringar jag ska köpa med mig!! Fina, trevliga vinster ska det bli!!

8 kommentarer:

Gilla sa...

Så tråkigt Mona, att du inte kunde bli ledig längre. Men vi hinner ju träffas lite i alla fall. Jag har ju bokat för två till Sidefesten. Så det är klart i alla fall.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Ja, det var väl för att kunna visa sin makt. Han/hon tycker väl att eftersom du ska till Gran Canaria, ska nöja dig med det. Han/hon kanske inte får nån sammanhängande semester själv.

Kram/Gilla

Kristina sa...

Flyg med Turkish Airlines och bo i lgh hos mig eller Hakan Pensionat de har alltid lediga lgh så kan ni stanna hur länge och hur ni vill 7, 10 14, en månad som jag, ingen brstämmer och tor för mig ARN AYT kostar det 2000 kr t or, du ångrar dig inte eller bo hos Mustafa privat Tropic, det går för sig förstår du. han känner er så väl nu...Strunta i Charter och deras hållhake på folk och allt så dyrt Viss bestämd viktmm annars tillägg för mat dricka mm ALLT + Rullstol INGÅR för 2000 kr tur och retur Never Charter till Side nu med allt privat utbud som finns..en vecka då hinner du bara packa upp...vill du ska vara längre..Kram

Gilla sa...

Sv: Huvudsaken för oss att vi i alla fall träffas där.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Man får inte alltid som man vill

attis sa...

Så tråkigt Mona. Önskar er i alla fall nu en underbar semester. Massor med solskenkramar :)

Sand mellan tårna sa...

Härligt att resan är på g :-)
Du som känner massa folk som gillar Side kanske kan sprida detta och höra dig för...
http://sandmellantarna.com/2013/02/11/barnflicka-i-side-sokes/

Kram!

paloma sa...

Vi åker ju ner den 25 och tänkte ta 10 dagar! men det verkar ju inte gå nu? då blir det 14 dagar för mig och en vecka för Natalie! Mirrelle får bli hemma denna gång :( eftersom vi hyr huset i sommar med Mehmet! huset är stort nog för oss alla, så får du lust att komma ner i sommar är ni välkomna att bo hos oss om ni vill? annars måste ni ju i alla fall hälsa på oss! det verkar bara bli jag på side festen om vi inte får tag på en 10 dagars resa till natalie! trist du inte fick längre semester! :( kram