torsdag 21 februari 2013

Bokat vårresan eller...?


Vid denna tiden på året så längtar jag som mest till Turkiet, fast jag vet att det är några månader kvar tills den stora säsongen är igång.


 Tidigare år har jag alltid suttit, vid jultiden, och planerat och bokat resa. Fast i höst bokade jag mycket tidigare då jag har sett vilken åtgång vårresorna har. Jag vågade inte vänta! Vågar DU?


 
 På gården nedanför Migros i Side har de lagringsplats för EFES, kanske de börjat att bunkra upp för nästa säsong redan...


            
Hallå Side, nu laddar vi inför Sidefesten!
Kommer du så klicka in dig och ditt sällskap i min enkät här i sidkolumnen!!!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Vart har du tagit den nedersta bilden?

Anonym sa...

Undrar Iris så klart :-)

kristina sa...

Bokat och klart. Det blir Dogan 4 veckor. berättar varför...för dyrt för den enkla standard och ingen TV och det rummet jag ville ha var bokat...Reser privat med Turkish Airlines! Glad fick sista enkelrummet.Hoppar Flora....nu får vi nära till varandra.29/5-26/6 Längtar Kram och god natt min vän. Hälsa Bosse

kristina sa...

Hoppar Flora ska det stå och fick ett BRA pris på Dogan

Fenixmonas sa...

Iris! Tur du skrev ditt namn annars vet jag ju inte vem som undrar...Bilden är tagen på Surf Bar när Mustafa hade sitt på gamla Norden där han ju inte längre är kvar. Kramiz

Fenixmonas sa...

Blir fint att ha dig så nära kär Kristina! Nej, lite standard vill man ju ha! Vi trivs ju på vårt Tropic och hoppas ju på att få "vårt" rum där...Kramiz

Helen sa...

Hej hopp! Nej inte till den här men ska som sagt åka med en av alla mina goa tjejkompisar till Teneriffe den 24e mars. Underbart! Men kanske nästa år, att vi kommer ner till er :)
Kramisar