torsdag 31 januari 2013

Bara lite funderingar inför våren...

Har du tänkt dig en resa till Turkiet denna våren så är det verkligen hög tid att boka nu, annars är risken stor att du inte får det du vill ha!
 
Många av de mest populära hotellen börjar att bli fullbokade både från Sverige och Norge!
 
Jag glädjer mig åt att så många kommer på årets Sidefest! Vännerna Gilla & Bert ska vi visa vägen till fiskrestaurangen...ja, jag hoppas ju att de följer med oss dit!

Nu hoppas jag också att jag får ledigt från jobbet, för det hördes inte alls bra när jag pratade med chefen. Utan ledighet får jag ju inte gjort varken det ena eller det andra...Det är kanske bra att man snart är pensionär...då styr man lite mer själv, om det nu blir några pensionspengar, vilket inte heller ser så bra ut idag...

Det är i alla fall nära nu tills våren gör sitt intåg i Turkiet! Jag längtar!!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Min säsong till Turkiet börjar på måndag (4/2), ska bli skönt och roligt att få lite värme på krôppastôllet och få träffa alla vänner jag fått där nere :). Det blev 4 resor (totalt 7 veckor)till Side förra året...Undra hur många det kan bli i år?
//Cina

syren sa...

Ser härligt ut! Blir ingen längre resa mer i år.Men om ev nästa vår inte direkt till värmen med till alla vackra blommor. kram

Gilla sa...

Oj, då! Tänk om du inte får ledigt? Det vore ju katttttastrof! Vi kommer ju i alla fall.

Kram/Gilla

Fenixmonas sa...

Underbart Cina! Vi har också varit nere flera gånger en del år, men så lär det dess värre inte kunna bli i år. Kramiz

Gilla sa...

Sv: Hur har det gått med ledigheten? Jag hoppas verkligen att den går igenom, annars träffas vi ju inte då.

Ha det allra bäst!

Kram/Gilla