måndag 28 november 2011

Priserna är absolut de bästa!

Du får väldigt mycket för pengarna i Side! Utbudet är stort och servicen är fantastiskt fin!

Jag såg idag i tidningen att man får ännu mer turkisk lira för sina kronor just nu, men billigt var det att handla i somras också.

Min garderob är välfylld med härliga tröjor och det är kul att kunna unna sig flera, då utbudet av tröjor är precis lika stort som utbudet av jeans.

Min pappa som verkligen är en skjortsnobb är jättenöjd med de skjortor som inhandlats åt honom hos Marias.

Ja, vi handlar det mesta hos Maria, fast då Bosse har mindre storlekar, så inhandlas givetvis en del även på andra ställen.

Jag gillade verkligen de härliga färgerna som fanns senaste säsongen...och träffade faktiskt helt rätt, då jag handlade orange, som nu i vinter tycks vara modefärgen här i Sverige.

Det är lätt att hitta Marias butik då den ligger i anslutning till strandpromenaden, mitt emellan Tropic Bistro och Tropic Steakhouse. (Kolla kartan här ovan)

Jag passade på att också fylla på min sommargarderob inför den stundande vintersemestern för vinterns resa går till Spanien, ett EU-land med hutlösa priser. Där är det inte lockande att shoppa, så handlandet av kläder sköter vi i Side! 

1 kommentar:

Gilla sa...

Vi handlade också en hel del hos Maria. Och vi är nöjda med varorna.

Som du såg, så blev det tre veckor på Kos, som verkligen är VÅRT ställe. Det blir ju 10de gången vi reser dit. Så tyvärr får jag ju avbeställa festen i Side. Men det kan ju bli flera gånger.

Vi får ju träffa våra vänner där nere och dessutom har vi ett par andra vänner som enbart reser till Kos, som har tänkt sej dit också. Men han har varit lite sjuklig på senare tid, så de har inte beställt nåt än.

Hälsa så gott från oss båda.

Kram/Gilla