onsdag 9 november 2011

Längtar du redan nu efter nästa säsong eller...?

Just nu njuter i alla fall Yusef av en välbehövlig semester! - "Men till nästa år igen, kommer han vår gamle vän...för det har han lovat!"
Jopp, jopp...där nere ligger det och väntat på oss...Du har väl garderat dig och bokat din vårresa? Om inte så gör det nu medan det finns något kvar att boka!

Lilla söta Mirrele väntar redan på nästa års Sidefest!!
Precis som inför förra Sidefesten är jag och killarna på Tropic Bistro jättetacksamma och glada om ni prickar in er i listan i sidkolumnen, så vi får ett litet hum om hur många vi kan tänkas bli på Sidefesten 1 juni 2012! Väl mött alla vänner!
 




5 kommentarer:

paloma sa...

Om vi väntar!!! vi orkar knappt vänta tills i vår! Vi vill dit nu.!! lillan e lite besviken för vi inte åkte dit i september på hennes födelsedag med! Men nu räknar vi dagarna! vad kul du satt upp Mirrelle! hon är så söt..hon röstar på ceasar varge dag..Nästa år kommer vi åka med kompisar till oss så vi blir minst 4 ev 8 som åker ner 2-3 veckor! kram

paloma sa...

hej mona jag lentar till side de ska bli kul nr vi åker dit i jen.. kram Mirrelle

Kickilina sa...

Tusen Tack Mona, förstår att du vait inne och trollat. Ska lära mig när allt är klart. Visning sönd månd. Pirrigt men min manikyrist berättade att i huset bredvid hade det varit många besökare förra helgen Allhegona och trots det. Sista som överger en är hoppet. Kram min vän från Kicki

Kickilina sa...

Jag kommer till festen om flyget passar den 30 maj. Jag stannar juni ut....vad jag längtar för idag är det mulet och några + grader. Hoppas foten och knät smärtar mindre....kramen/Kicki (smeknamn bland släkt o närmast sörjande)

Onmione sa...

Tar en tur nedover 26 november eg :)