måndag 13 juni 2011

Underbar och prisvärd massage hos Cetin på Alremu!

Jag testade fotmassage på Tropic och det var absolut inget fel på massagen...men på priset!! 70 lira för det som normalt kostar 40-45 lira! detta är ingenting som jag kan rekommendera!

Hos Cetin på Alremu massage får du exakt samma behandling och där kan du också välja om du vill lämna stranden eller få massage där du befinner dig! Jag tycker det är härligt att kunna få massage på stranden, att njuta av solen samtidigt som mina fötter njuter!

Cetin på Alremu erbjuder paketpris! Betala för fem behandlingar och du får en extra på köpet...6 behandlingar, alltså dubbelt upp mot det jag kunde få i första testen!
Hos Cetin kan du också dela dessa sex behandlingar t.ex med din make/maka eller din gode vän...tre på man alltså!

I år finns det för övrigt kvinnliga massörer över hela linjen, det är mycket trevligt, då det inte tidigare varit så vanligt.
 Unna dig denna härliga lyx och njut av en sagolik stund på stranden!

Tropic massage skall på intet sätt blandas ihop med hotell Tropic som är precis lika underbart som alltid! Det är mitt smultronställe, en plats att komma hem till!!



11 kommentarer:

Siita sa...

Så härligt med fotmassage. Sådant älskar jag. Kram

Gilla sa...

Bert fick fotmassage run hörnet på vårt hotell. Det kostade 20 lira. Jag var där nästa dag, men dom är ju fenomenala på att sälja extra. Hon föreslog fotpeeling till mej, när hon nästan var färdig och jag förstod henne inte med den engelskan hon talade, så jag trodde att det var detsamma som han hade fått. Då kostade min behandling 30 lira.

Kram/Gilla

attis sa...

Så härlig det låter. Ha en skön kväll vännen.
Kramen

Gilla sa...

Svar: Du missförstod nog mej,när det gällde fotvården. Det var inte på hotell Dogan, utan lite längre upp i backen. Så skrev jag nog fel. Det var inte bara massage, utan fotvård med balja och allt. Så det var fottvätt och nagelklippning med mera.

Kram/Gilla

biggan sa...

skönt med massage, härliga bilder, har kikat runt lite i bloggen, skönt att komma iväg så här för er, kramar biggan

Mita sa...

Underbart med fotmassage,jag brukar nästan somna,så totalt avslappnande.
Kram vännen!

Anonym sa...

Halloj! Ska sätta upp bilderna i min blogg snart! Väntar på dina!! hehe kraaaam oh vad jag längtar ner!pam och mirre hälsar

Anonym sa...

Hej på dig !

Jag hamnade här i din blogg när jag sökte på nätet efter butiken Maria´s Kläder i Side, Turkiet.

Du förstår... jag och familjen ska alldeles snart åka ner till just Side och jag har hört så många prata om just denna butik så det är väl antagligen ett måste att besöka den.

Men nu undrar jag om du kan svara på en fundering som jag har. Det gäller det här med valutan i Turkiet. Många säger att Euro fungerar jätte bra nästan överallt... medan andra säger att man bör ha Turisk lira istället.

Du verkar nog vara rätt person att fråga så jag hoppas att du kan hjälpa mig.

Vi har All Inclusive på hotellet så den biten är liksom klar. Men vi har lovat barnen att titta efter lite kläder och så och främst då besöka Maria´s Butik.

Vilken valuta betalar man med i Maria´s Butik ?

Fungerar det kanske med kreditkort i tex henne´s butik ?

Jag skulle bli jätte glad om du har möjlighet att svara på mina funderingar så fort du kan. Vi åker om någon vecka och jag måste växla pengar snart i så fall.

Du verkar vara nere i Side just nu så jag hoppas att du har det bra där och ni njuter av solen och värmen om dagarna.

Kram Kram

Fenixmonas sa...

Skulle gärna viljat svara Anonym också...men då behöver jag ju veta vem du är! Kramiz

MICKAN sa...

Där skulle jag vilja vara. Vad skönt med fotmassage. Du måste ju känt dig som en ny människa efteråt. Lite dyrt var det kanske ... med tanke på vad du kan få hos andra.

Anonym sa...

Tack snälla för ditt snabba svar på mina frågor kring valutan i Turkiet. Jag blev så glad och nu är det snart dags att bege sig till banken och växla lite pengar.

Ha det gott !

Kram Kram