torsdag 16 juni 2011

Så många vänner! helt underbart!

Massor av vänner var i Side denna gång, en del för första gången, men förhoppningsvis inte sista! Gilla och hennes Bert var en underbar bekantskap! Gilla är också en av mina bloggvänner!

Karin och Tina från Norge fanns också på plats och våra goda vänner Jerker och Kerstin som vi reste ner tillsammans med denna gång.

Vår balkong blev stundvis nästan fullsatt...då vore det allt fint med en jätteterass

som Carina och Hans hade på sitt boende.
Fast nu har jag klurat ut att nästa gång vi är så många som vill ta en utfösare ihop, så sätter vi  oss i poolbaren förståss! Tropics poolbar ligger ju i vårat hus, precis nedanför trappan. Givetvis serveras det annat än vatten där...

Jag älskar ju att få samla alla, det är så himla kul!!!


3 kommentarer:

Gilla sa...

Jag blev försten här idag. Hurra!
Vi vill också tacka för trevlig samvaro med alla dessa härliga människor. Vill du vara så söt att hälsa Jerker och Kerstin alldeles speciellt. Jag kom aldrig att få deras mejaldress och det var ju så festligt att vi har bott på samma ställe utanför Skövde.

Har du kontakt med Karin och Tina kan du väl hälsa till dom också.

Bert hälsar till dej och Bosse också.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Du får säga till när vi ska träffas i poolbaren kram Carina

Anonym sa...

Du verkar haft en jätte fin resa, kul :) Kom precis hem från Alanya/Oba och har haft en underbar vecka. Jag kommenterade din blogg för ett tag sedan om tips och skulle jätte gärna vilja ha svar på lite fler frågor :)
Hur säkert känns det, vi är 4 unga tjejer? Och om du vet hur nattlivet är med klubbar, barer med dans, och hur mycket ungdomar osv.
Kanske resturang tips, billiga och dyrar, båtturer osv :) Du kan mejla mig på elin_117@hotmail.com för svar :)

TACK!