söndag 19 juni 2011

Sommaren finns i Side om du tröttnar på regnet...

Än så länge finns det möjlighet att få en sommarresa till Turkiet. Fast jag tror att det blir en strykande åtgång på dessa resor under sommaren.  
Många vill ha helt andra vätskor än regn...I vårt Side kan det njutas av andra sorter...och sol!  
Jag skulle hemskt gärna velat ligga på en av dessa stolar och låta medelhavets vatten stänka på mig...här stänker bara ett kallt regn...  
På vissa platser i Sverige är sommaren i princip slut. Bor du på en av dessa platser så gardera dig med en akutresa nu...senare i sommat kommer priset att öka, i takt med att behovet av resor ökar!  
Såg att det fortfarande finns chans att få bo på Tropic...för dig som funderar på en sommarresa. Här bor du precis vid stranden, bästa läget för en varm sommar! Här har du också högsta mysfaktorn...ett riktigt smultronställe!
Min mailadress, ifall du vill säga något, finns i sidkolumnen!

5 kommentarer:

biggan sa...

ja det får säkert åtgång på dom i år med, regn regn regn här, det går fint att skriva kommentarer, men jag har ju googlekonto med, hoppas du vart av med dom andra bara, kram biggan

Siita sa...

Jo dom resorna kommer nog att gå åt. Uppehåll just nu men kallt. 12 grader bara.

Gilla sa...

Vi har ju redan garderat oss med en resa till Rhodos i september. För vi reser endast i för- och eftersäsong. Sverige är för vackert att resa ifrån mitt i sommaren. Då är det oftast FÖR varmt för oss i utlandet. En temperatur kring 25 grader är den bästa tycker vi. Men upp till 30 går an om man kan hålla sej i skuggan.

attis sa...

Det ser så härligt ut. annat än skitvädret vi har här just nu.
Kramen

Anonym sa...

Härligt!Ha nu en fin midsommar och en sköön sommar!Kramen!