tisdag 24 augusti 2010

Zonterapi på stranden.

Får jag presentera min nya massör för er...tyvärr fungerade sista omgången hos doktor Alex inte alls, så jag fick ta min "mats ur skolan" och se mig om efter annan hjälp.
Den här killen på Alremu massage gav mig en fantastisk zonterapi under min senaste Sideresa!

Här kan du få massage och den behandling du behöver...på stranden!

Fyrtio minuters zonterapi och fotmassage kostade 40 lira, efter 5 behandlingar så bjuder de på den sjätte. Här används tiden till det du betalar för och inget annat!

Behandlingen ges på stranden om du så önskar och det var något som passade mig helt perfekt! Mina stela tår är nu i fin form och jag klarar att böja tårna igen, vilket jag inte kunnat gjort på de två senaste åren.

Han är mycket skicklig min massör, Sukru Bayir, som även kunde lokalisera mina problem med nacke och axlar genom zonterapin. En väldigt duktig kille!!

8 kommentarer:

Siita sa...

Har gått på zonterapi här i Sverige tidigare. När det gjorde ont så var det ett ställe på kroppen som inte mådde bra. Men annars skönt. Kram

syren sa...

Har inte provat zonterapi,bara vanlig massage. En massör fixade mitt onda ben för något år sedan men nu känner man av att igen. Det ser ju hur skönt ut på bilderna. kram

Anonym sa...

Massörer på Alremu är kända för att vara duktiga. Våra norska vänner besöker dem varje gång de är nere i Side.
Ingo

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,Ja zonterapi är ju en behandling som fungerar,jag gjorde ofta det på min fru,,hade handboken liggandes bredvid hennes fötter,så det skulle bli någorlunda rätt..
Ja det finns många fina country artister..Haé Kram.

Ellis sa...

Härligt att tärna funkar bra nu, ser skönt ut! =)
Hoppas du har fint väder och en bra dag!
Kramar

Vicke sa...

det ser skönt ut, ha en fin kväll nu

diana sa...

Zonterapi får jag ibland och det hjälper lite mot fibron :)

eva sa...

Va härligt det ser ut med zonterapi och att få det på stranden:)
Vilken fin strandpromenad och läckra färger på soptunnorna som man aldrig ser i sverige.
kramiz