söndag 22 augusti 2010

Tänk om vi kunde bott i trädgården!

Som ni har sett i mitt förra inlägg så ger jag RAGA Apart Otel högst 1 stjärna (2 vingar) och det ger jag för den underbara, välskötta trädgården och den jättefina restaurangen med trevlig personal.


Det var härligt att ta en skuggig plats i trädgården efter strandens hetta. Killarna i restaurangen serverade förfriskningar och mötte oss alltid med ett glatt humör.
Rent och snyggt var det på restaurangen och servicen var perfekt!
Även maten på Raga var väldigt fin och vällagad! En restaurang som jag varmt kan rekommendera! Synd bara att boendet var så miserabelt!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå mysigt!Synd bara på boendet ja!Kram/Bitte

Siita sa...

Ni kunde väl frågar om ni fick ställa sängarna i ett hörn på restaurangen. Kram

Vicke sa...

Fina bilder igen, tack för ditt grattis. Ha en fin kväll nu.

Vicke sa...

jag hoppas att du får en bra start på veckan nu

Mita sa...

Ja ibland så klaffar inte allt tyvärr,hoppas boendet kommer förbättras där.
Ha en fin,fin dag vännen,
Kramiz!

sus sa...

Jag hade oxå en semester vecka i side, i maj månad. Även vi var icke nöjda med boendet *non*. Men side i sig är fantastiskt !!!

eva sa...

Suveränt att ni fick ersättning och hoppas fler klagar då lär dom inte ha nåt annat val än att sänka standarbedömningen på hotellet!!
kramiz