lördag 15 maj 2010

Nästa lördag är det äntligen dags, då lyfter vi!



Laddat och klart för att skjuta! Två paparazzi på väg mot Side snart!! Extra batteri och minneskort är inhandlat och det kliar i fingrarna ordentligt nu...fast än har jag mycket kvar att lära mig om min nya kamera. Så inte får hon det lätt vännen Kerstin, som lovat att dela med sig av sin kunskap. Den här paparazzin är nämligen en teknisk idiot!!


Fast håller sig bara objektet stilla en stund så kan nog även en teknisk idiot få in en och annan träff!!


3 kommentarer:

Kerstin "Delfinen" sa...

Pyttsan heller, här finns det inte mer teknologiskt kunnande inom fotandet än vad du själv innehar(men mina barn tyckte att det var dags för mig att prova detta tekniska vidunder ..... vadå kära barn, tack .. ni måste högakta er mamma ?!?!?). Men jag har förstått lite av varför det egentligen kan fungera hjälpligt när sådan här högteknologisk utrustning placeras i händerna på en teknisk idiot - det finns så mycket av auto-lägen som räddar en idiot, dessutom kan du göra hur många tabbar som helst, radera ..raderaknappen är oumbärlig!! Den knappen fanns inte på en Kodak Instamatik, så sjutton vet om inte det krävde mer kunnande??? MEN .. om två tekniska idioter samarbetar ... då kan ingenting stoppa dem !!!!!!! Kraaaamisar Kerstin (Idiot nr 2)

Vicke sa...

ja, nu är det nära för din resa

Fenixmonas sa...

Å´jo, dina kort är underbara! Så jag har stora förhoppningar...Du såg det dåliga resultater igår...fattar inte vad jag gör! Å´så är det illla...hihihi...Men skam den som ger sig!!! Kraaaam