söndag 16 maj 2010

Massor av nyheter hos Marias kläder!! Kolla här!





Har du ännu inte besökt Marias kläder i Side så kan du se på ovanstående karta hur du hittar dit!

Maria själv brukar man träffa säkrast på kvällarna, men alla i personalen och maken Hassan är väldigt trevliga och hjälpsamma.

Årets kollektion ser väldigt spännande ut, eller vad sägs om dessa läckra träningskläder...


Mycket nytt och fräscht även för våra minsta..

eller vad sägs om dessa supercoola skapelser...

Själv ska jag ha med mig flera par jeans hem! Här finns jeans för alla! Inget problem att finna jeans som passar hos Maria! Hon är också väldigt skicklig i att få fram rätt storlek...Alltid så lätt att handla där, jag har faktiskt inte köpt jeans i Sverige på många år, handlar alltid hos Maria!

6 kommentarer:

Siita sa...

Hejsan. det är nog kul att vara i hennes affär, mot dom andra. Där var det bara tjat. Kram

Mita sa...

Gud så mycket härliga kläder,och jag som älskar jeans.
Mysigt med såna affärer som man känner att man trivs i.
Hoppas dagen varit bra,
kramiz!

Karpstryparn sa...

Bra information det här.

Svar: Godkväll, vännen! Sedärja. Vad kul att du har blivit intresserad av dem. Kramiz

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,ja våren är ju sagolik,om det är väder förståss..fattar nog att du handlar där i Side,där fanns ju att välja på.Haé Kram.

Ninja sa...

Jeans är svårt i Sverige tycker jag för här måste man se ut på "rätt" sätt. Och det gör man kanske vissa år...men det kan gå långt mellan de åren.

Anonym sa...

I searched for something completely different, but found your website! And have to say thanks. Nice read. Will come back.