torsdag 18 april 2013

Lotteri på årets Sidefest!


Även i år ställer Levent upp med en tatuering!

Fast i år försöker vi få ihop många fina vinster och ett stort lotteri! Bland vinsterna som nu blivit bekräftade finns:

En middag med överraskning på Tropic.

Föning. 

Rakning. 

Manikyr.

10 par valfria strumpor från Marias.

Tatuering.

Jag kommer att ha med mig lotter och alla gäster kommer att få var sin lott. Jag hoppas att flera blir intresserade i Side och ställer upp med vinster. I gengäld ger ju alla vi vänner god PR till alla dem som ställer upp!

3 kommentarer:

Kristina sa...

Härligt Mona. Längtar till och träffa dig och alla andra SIDE. Jag har med mig några vänner till festen. Glad att se dig må bra goaste vännen....
Kram

Helen sa...

Det ser ju verkligen lockande ut!
Synd att jag inte kan komma ner och roffa åt mej nån vinst! ;)

kramizar <3

Anonym sa...

Hade varit fint att vara med,men tyvärr så kan jag inte.Kramar Bitte ( Britt-Inger Söderberg)