söndag 21 april 2013

Cem Yüksel ställer upp med fina vinster på årets SIDEFEST!

Årets Sidefest kommer att bli en succé!  
Så mycket fina priser i vårt lotteri! 
Cem Yüksel ställer upp med massor av fina vinster som ger vinnarna en härlig stund på hans nyöppnade salong, FASHION!

Cem ställer upp med vinster till  
männen:  
klippning, rakning , ansiktsmask, vaxning. 
För kvinnorna: 
klippning, föning, färgning, manikyr, pedikyr, plockning av ögonbryn
Cem Yüksels FASHION ligger en liten bit upp i backen, i korsningen mot Derya motell. Det är lätt att hitta Fashion!


Tack snälla Cem för att du ställer upp för alla vänner på Sidefesten! Bered dig på att få massor av både nya och gamla kunder denna säsong! 
Träffa Cem på Facebook!

6 kommentarer:

Gilla sa...

Jag tycker att det är tråkigt att vår resa inte blir av. För jag hade verkligen sett fram till Sidefesten. Det får väl bli en annan gång. Vem är det som ska ordna festen i fortsättningen? Vet du det?

Kram/Gilla

Siita sa...

Skulle gärna vilja åka. Men gubben vrångas. Kram

Cecilia s sa...

Jippii vad kul =) Då får man hålla tummarna att man vinner något =) haha...

Fenixmonas sa...

Håller tummarna för dig Cecilia!! Kramiz

Gilla sa...

Sv: Du skrev till mig, att det skulle vara sista gången för dig med Sidefesten, så det var därför jag frågade.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Hoppas på vinst. Vilka fina priser, ser verkligen fram emot Sidefesten. Har tänkt att gå till Cem och klippa mej så fort jag kommer ner till Side.Måndagskram från Nenne