torsdag 6 december 2012

Klart vi ska ha Sidefest 2013!

 Jag älskar Marias mannekänger! Alla är helt vanliga människor...du och jag... barnen vi har runt oss...Alla vi som tillsammans gör SIDEFESTEN!
Alla vi tillsammans gör Sidefesten till den stora underbara festen, som så många av oss ser fram emot nu!

Vi har suttit ner och planerat och det kommer att bli en underbar fest 2013, men än återstår lite planering, innan nästa års Sidefest-program kan presenteras. Kanske programmet kommer som en nyårsgåva till er alla vänner!

5 kommentarer:

paloma sa...

Klart det blir en ny Side fest! Och ena lilla modellen sitter här och längtar till nästa år! Vi ses då om inte förr!
KRAM

Gilla sa...

Det skulle vara spännande, om vi hade rest ner då, att få vara med om festen. Obs! OM!

Kram/Gilla

Gilla sa...

Sv: Bert tittade senast igår om en resa till Side. Jag har ju sagt att jag skulle vilja komma på Sidefesten och jag tror nog att han skulle gilla det han med.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Sv: Visst hade vi trevligt på hans födelsedag, när vi fick fira den två dagar i sträck.

Kram/Gilla

Kristina sa...

Hoppas hoppas festen blir i juni. Jag åker ner kring sista maj och stanar juni ut. Kram