måndag 20 augusti 2012

Translater in my blog! Try it...

Om folk verkligen läste vad jag skrev i stället för att tro och gissa sig fram, så blev allt så mycket trevligare!! Detta gäller allra mest de turkiska vännerna som nog borde låta någon tvåspråkig, turkisk/svensk översätta om de är osäkra på vad det står!!!

Wella Bella har inte annorlunda priser än andra salonger och det har jag inte heller skrivit, däremot så har jag gjort ett inlägg som uppmanar alla att komma överens om ett pris, före man utför en behandling!

Haydar och jag gör alltid upp ett pris, flera dagar före vi gör någonting och det är aldrig några problem med det! 
Senaste skönheten, en underbar ros, gjorde Haydar i juni detta år.

Den här jättegoa vovsingen hittar du vid Wella Bella...han är så himla fin!!!


2 kommentarer:

Gilla sa...

Visst måste man komma överens om priset innan man börjar en behandling eller åker med taxi.

Jag skulle bara vilja veta, var man hämtar översättningen nånstans. Jag har ju märkt att det är åtskilliga främlingar som besöker mina bloggar. Det var kul att översätta till latin, för eftersom man brukar åka till Spanien till exempel och dessutom har läst franska, så finns det ju många likheter emellan dessa språk.

Kram/Gilla

Gilla sa...

Då får jag väl försöka leta fram översättningarna.

Kram/Gilla