måndag 6 augusti 2012

Bli inte lurad! Gör upp ett pris!!

Just nu har Wella Bella råkat riktigt i blåsväder och det med rätta. Priserna har i många fall varit hutlöst dyra.

Fast prissättningen hos Wella Bella är likadan som på många andra ställen, så det gäller att som kund se upp! 

Många salonger har det lilla ordet "FRÅN" i sina prislistor, vilket inte har observerats av kunden. Många kunder är inte heller observanta på att allt som utförs kostar extra, t.ex kamning och fön, balsam, massage m.m. 
VAR DÄRFÖR HELT ÖVERENS OM PRISET FÖRE BEHANDLINGEN! FÖRSÄKRA DIG OM ATT NI ÄR ÖVERENS! BETALA SEN ENBART DET SOM ÖVERENSKOMMITS....FÖRE!!! INGA TILLÄGG SKALL ACCEPTERAS UTÖVER!

6 kommentarer:

Kajsa sa...

Oj vad är det då som har hänt på WellaBella?
Kram

Yohanna i Las Palmas sa...

Åh det där tycker jag är så svårt, när det ska förhandlas. Jag tycker om en prislista med fasta priser och så är det bra med det.

Men bra att se upp, naturligtvis.

Hälsningar
Yohanna

Kicki sa...

Gick inte skicka kommentar tidigare

Kristina/kicki sa...

De har börjat med fasta priser lite överallt och det är bra, sen kan jag tycka det är lite kul att sitta och pruta över en stark kopp te som förr

Fenixmonas sa...

Visst är det fasta priser! Fast under behandlingen så kan du tillfrågas om t.ex."Vill du ha lite massage? Ska vi ta lite extra karotén? Lite balsam? Undan för undan stiger priset om du inte säger NEJ!

Gilla sa...

Det råkade jag ut för i Side förra året. Att när jag skulle ha en fotbehandling, så ville hon göra en benmassage också. Visst fick hon det, för jag trodde att det ingick.

Kram/Gilla