lördag 10 september 2011

Barn och barnbarn hemma igen...

Underbart är kort som vi ju alla vet och nu är de hemma i Norge igen...

men jag vet att de har haft det gott denna veckan och njutit av sin tid i Side...

Werona var så glad att de kunde åka hela familjen den här gången...så nu hoppas jag att Espen blivit lite Sidefrälst han också så det kan bli en resa när svärmor är på plats också!

Kan tänka mig att Christoffer gjorde succé som bartender...

kanske det var han som serverade storasyster Michelle...

Jag skulle så gärna varit nere tillsammans med dem, men det blir ju inte alltid som man vill...

2 kommentarer:

biggan sa...

härligt att dom kunde få semester ihop där nere, härliga bilder kram biggan

pamela sa...

Va? Kan man komentera här nu? Oh fresterska där! Jag vill ju ner till Side nu!! Men snart så! KRAM