söndag 3 juli 2011

Otrevligt när folk öser ut sitt dåliga humör över andra!

Denna gång är det mitt älskade TROPIC som fått skit, elak kritik som inte ens är sann! Nej, inte på min blogg utan tydligen på Rickards hemsida.

Dessvärre kommer jag inte in på hans sida just nu, men jag skall givetvis lägga in en egen utsaga om vårt Tropic, mitt smultronställe!!

Det är ju ingen slump att vi väljer Tropic! Här är det rent och snyggt! Underbar personal, både i reception och restauranger! Tropic är hotellet med absolut mesta mysfaktorn! Tropic är för oss...hemma!!

2 kommentarer:

HeleneBJ sa...

Visst är det konstigt att folk upplever hotellen så olika.
Själva har vi fastnat för Risus (Ny ägare i år), Rent, billigt och en underbar personal. Sen läser man recensioner av gäster som upplever det helt annorlunda. Men jag tror att du likväl som jag upptäcker de "gnälliga" på hotellet ganska fort.
Nu har vår nedräkning inför Sideresan börjat.. 57 dagar kvar.
Var till Kreta i maj, trevligt men dyrt. (Man ska inte vara otrogen).
Med önskan om en härlig sommar

Fenixmonas sa...

Kan tänka mig att det var andra priser på Kreta.
Det är väldigt trist när folk rackar ner på olika ställen och även går till personangrepp! Har man något att klaga på så tas det ju givetvis med hotellet först och främst...Fast i det här fallet så klagades det på städningen i restaurangen...och då undrar man ju vad det är för folk som inte begriper att det givetvis blir en massa sand på golvet då restaurangen ligger på stranden! Jag har hört mycket positivt om Risus!