lördag 30 oktober 2010

Idag är det en stor dag!

Idag firar vännen Kerstin födelsedag! Grattis gumsan och ett riktigt gott nytt år!
Bästa paparazzivännen fattades mig denna höst i Side, men det går fler tåg (flyg), så nästa gång hoppas jag att det blir några veckor tillsammans.
Idag firar vi henne med en riktig go´ Sideöl som också vännen Arne i Skövde ska ha, för de fina tipsen jag fick igår. Tack vare Arne så har jag nu köpt en ny dator och en extern hårddisk för mina kort och gammeldatorn befinner sig i trygga händer, hos en kille som skall rädda korten och få in alltihop, där det sen ska vara. Tack Arne!



4 kommentarer:

Siita sa...

Ett grattis till henne då. Kram

kristina Chatillon sa...

Gratta Kerstin från mig med en kram från Sidevännen Kicki

Anonym sa...

Grattis Kerstin på din stora dag! Många kramar från Bettan och Lorentz! Hoppas du ser detta, har mailat också!!

Kerstin "Delfinen" sa...

Mycket riktigt Mona .. jag höll mig i skymundan lite ett par dagar, men nu är tanten hemma igen och har påbörjat ett nytt år ... igen (hahahaha)! Vilken överraskning med uppvaktningar här i turkiet-bloggen. Jag dubblar alla kramar och slänger iväg tillbaka till er alla!!! Hoppas också på att få tillbringa dagar i Side nästa år och träffas! MÅÅÅÅNGA KRAMISAR FRÅN TANT Kerstin ...tant o tant, det viktigaste är hur man känner sig på insidan av knoppen, sedan hur resten av kroppen ser ut, det behöver man väl inte hänga upp sig på!?!?!?