fredag 11 juni 2010

Nu tar vi det från början!!


Här stod vi då den 22 maj och tittade efter våra vänner som inte syntes till. Sen dök de upp! Det var nämligen två plan som avgick till Antalya denna dag, med bara 10 minuter emellan, så vännerna hade hamnat i fel kö!


Det ordnade sig i alla fall och de kom till rätt kö och plan. Alltid bra att kolla avgångstavlan där numret på incheckningsdiskarna står, där står även avgångstiden som i vårt fall var 16.20 medan den andra avgången skulle ske 16.30.

    Efter incheckningen startade så SEMESTERN!!! Det bästa av allt just nu är att veta...om 42 dagar så står vi här igen!

7 kommentarer:

Farfar-Hebbe sa...

Mors,,ja så enkelt var det,,,
Kul att träffa sina vänner och ha kul nere på värmen..Ha en bra dag Kram.

Farfar-Hebbe sa...

Jo jag hörde Brenda Lee,med en gammal goding.Åland har inget frihandelsavtal,det enda som dom har kvar är väl taxfriförsäljning på båtarna,,tor jag..Haé Kram.

Anonym sa...

Kors, ni har ju klippkort dit. Visst är det härligt! Stannar ni två veckor då också? Ha det gott i ösregnet! Kram

Stevie sa...

Godmorgon FenixMona!

Välkommen Hem!
Jag förmodar att Ni har haft det Trevligt nere i värmen, här har det varit si och så med vädret.

Just nu (sedan förra helgen) har det varit något fel med photopeach, så man kan inte kolla på bildspelen.
Förbaskat irriterande, då jag gjorde 4 från min Bornholmsresa 24-27 Maj.
Ett per dag så att säga, eftersom vi tog ca 1000 foton, från flera ställen på ön.

Ha en fin Lördag!

Kram
Stevie

MICKAN sa...

Vad roligt det är att alla som man känner kan träffas på detta viset och vad sugen man kan bli på räkmacka när man ser dem på bilden .. hehe. Ha en riktigt bra lördag!

Tommy sa...

Det hände mig en gång också. Det var i Wien när jag skulle byta plan som det gick 2 plan på nästan samma tid och jag lyckades checka in på fel. Men det upptäcktes i tid så jag kunde komma med rätt flyg.

Anonym sa...

ska du åka dit en gång till i sommar?
kram